1. Przedszkola
  2. Śląskie
  3. Dąbrowa Górnicza

Niepubliczne Sportowe Przedszkole Mali Bohaterowie

11 Listopada 1
Dąbrowa Górnicza

Informacje podstawowe

Telefon: 32 260 09 54
WWW: malibohaterowie.com/
e-mail: [email protected]
NIP: 4980188692
REGON: 243054861

Dodatkowe informacje

Jest to prywatne przedszkole. Uczęszcza do niego około 40 dzieci. Data otwarcia placówki to 15-09-2011.

Atuty

  • język angielski

Opinie o: Niepubliczne Sportowe Przedszkole Mali Bohaterowie

Dodaj opinię
ela
1/5
05-07-2014 21:11
Bajoko to jakieś nieporozumienie.
Miałam okazję uczestniczyć w imprezie urodzinowej w Bajoko. Ani mnie ani dziecku się nie podobało. Panie animatorki niesympatyczne, pokrzykujące na dzieci i zupełnie nie organizują zabawy. W bajoko dodatkowo jest brudno, panuje tam zaduch i ogólnie nie ma dobrych ważeń zapachowych. Goście urodzinowi rozbierali się w przedszkolnej szatni - jak dla mnie porażka przedszkola. Sklepik zaopatrzony w śmieciowe żarcie , a na sali zabaw automaty z rożnego rodzaju 'drobiazgami typu badziew" oczywiście płatne z kieszeni rodzica a pani prowadzi tuż pod automaty. Ciekawe jak funkcjonuje to przedszkolnej rzeczywistości. Ja nie wyobrażam sobie pozostawienia tam dziecka. Zresztą sami organizatorzy urodzin dziecka stwierdzili - nigdy więcej bajoko.
bezikowa
1/5
05-07-2014 21:22
Sala zabaw razem z przedszkolem ;-( nie wyobrażąm sobie zostawić tam dziecka na 8 godzin.
Impreza urodzinowa nudna, niezorganizowana i na to co proponują droga.
Smród wykładziny, niezadowolone z życia i pokrzykujące panie animatorki, zero porozumienia z klientem, niegrzeczne wypraszanie rodziców po skończeniu zabawy ....
ech nigdy więcej Bajoko - kolejne urodziny dzieci z naszej przedszkolnej grupy zdecydowanie gdzie indziej.
kubinka
1/5
05-07-2014 21:26
Niestety muszę się zgodzić z negatywną opinią o tym miejscu. Miałam okazje uczestniczyć w urodzinach organizowanych przez Bajoko i zastanawiam się co skłoniło rodziców dziecka do organizacji urodzin w Bajoko. Było po prostu kiepsko.
Niemiło, śmierdzące wykładziny i drogo. Panie faktycznie zmęczone i pokrzykujące, nie panują nad dziećmi. Co chwilę jakiś wypadek - stłuczka, wywrotka, zderzenie a wszystko przez brak organizacji.
Zresztą wszyscy zgodnie stwierdziliśmy,że ta sala zabaw to masakra. A już przedszkolem to tego zupełnie nazwać nie można. Ciekawe co na to sanepid i inspektor BHP ;-(
ania
1/5
09-07-2014 14:40
Odradzam Bajoko - dno i żenada w jednym ;-/ brudno, panie pokrzykują, ważniejsze jest zarabianie pieniędzy ( sala zabaw ) niż dzieci w przedszkolu. No za darmo bym tam dziecka nie puściła - dla mnie przechowalnia dzieci nie przedszkole.
anka
1/5
18-07-2014 18:46
Bajoko to pomyłka. Nie funkcjonuje dobrze ani jako przedszkole ani jako sala zabaw. Śmierdzi, nudno i drogo. Obsługa niemiła, znudzona, nastawiona na zysk bez wysiłku.
kasia
1/5
19-07-2014 22:17
Zdecydowanie odradzam to miejsce. Niewłaściwa i niemiła opieka, oferta zajęć dodatkowych nie rekompensuje braku przytulności tego przedszkola. Przechowalnia z atrakcjami, nie ma ciepła, dobrego jedzenia, zabaw czy wyjść na plac zabaw. Sama sala ze sprzętami to za mało, brak miejsc odpoczynku, leżakowania czy wyciszenia. Są za to automaty i jakieś marne jedzenie.
Bajoko
5/5
11-09-2014 10:00
W ostatnim czasie na wielu portalach pojawiły się negatywne komentarze na temat BAJOKO, autorstwa Kasi, Ani, Eli itd. wpisy z tych samych dni i w odstępach kilkuminutowych. Jak można się domyślać przez jedną i tą samą osobę, której nie zależy na wyrażeniu opinii tylko na szkalowaniu. Dotyczą one zorganizowanych urodzin w Naszej sali zabaw. Wpisy pojawiły się zaraz, jak klientka wyraziła obsłudze swoje niezadowolenie nie uzyskawszy dodatkowych profitów, zapewniając tym samym, że ucierpi na tym opinia i wizerunek BAJOKO. Tak też się dzieje w ostatnim czasie. Każdemu przysługuje prawo dzielenia się odczuciami i przemyśleniami z innymi internautami. Jednakże język oraz częstotliwość tych wypowiedzi (także na temat usług, z których klientka w ogóle nie korzystała lub rzekomej rozmowy z właścicielem) nie można nazwać opinią lecz szkalowaniem. Każdemu klientowi przysługuje prawo reklamacji, bądź też skorzystanie z instytucji Rzecznika Praw Konsumenta. Bycie klientem, który ma swoje prawa i obowiązki, nie zwalnia z kultury zakupu i z zachowania kultury osobistej.
Tak jak to zostało już Pani powiedziane przez obsługę w dniu imprezy, jako Dyrekcja Bajoko, chętnie spotkamy się z Panią i wysłuchamy zastrzeżeń co do naszych usług.
Dalsze jakiekolwiek wpisy pozostawiamy bez odpowiedzi. Nie mniej na szkalowanie i naruszanie dobrego imienia nie pozostaniemy bierni.
Dodaj opinię